منتدى الشهيد ابانوب والشهيد ونس

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام مسيحية صور مسيحية ترانيم مسيحية كليبات مسيحية وقصائد وبرامج ومداح

ممنوع الدخووووول من فضلك

مجدى

ذكر الفأر
    تاريخ الميلاد : 04/06/1984

ممنوع الدخووووول من فضلك Empty ممنوع الدخووووول من فضلك

مُساهمة من طرف مجدى الجمعة فبراير 18, 2011 1:40 pm

في واحد صعيدى عايز ينتحر رمى نفسه قدام عربيه زعق عليه صاحب العربيه بتعمل كدا ليه رد عليه عايز انتحر قال طيب ماتطلع اي عماره وتنط قال ياسلاااام عايزني امووت

مره اوباما وهو في مصر قابل
    شحات قاله لله يابيه فلما وصل امريكا افتكر ألشحات
    فبعتله مليون......دولار وقال لحسني اديهمله......فحسني نادي...لنظيف وقاله "النص مليون"دول للشحات جه نظيف اتصل...بالمحافظ وقاله "مائة الف جنيه" دي للشحات المحافظ نادي لرئيس الحي وقاله "الألف جنيه" دي اديها للشحات رئيس الحي نادي للشحات......وقاله أوباما بيقولك "الله يسهلك

محشش قطع رأس أخوه وهو نايم وقعد يضحك ويقول:هيتجنن لما يصحي وميلقهاش.....

صعيدي دخل مسابقة من يكسب المليون سئله جورج قرداحي سؤال كان صعب شويه قام قاله ممكن اتصل بصديق اتصل بصحبه وقاله ياحسنين ايه رايك احسن احزف اجابتين ولا اخد رأي الجمهور

واحد صعيدي وواحد امريكي وواحد ياباني تايهين في الصحراء بقالهم ثلاثة ايام وفجأة ظهرلهم الجني وقال كل واحد فيكم ليه طلب واحد بس
    الامريكي قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه
    الياباني قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه
    راح الصعيدي قاله واه هما سبوني لوحدي هاتهم لي تاني

سئلوا صعيدى : ليه جتلت أبوك
    الصعيدى : كانوا عاملين رحلة للأيتام , كنت عايز اروحها
    المحققين : طب ليه جتلت عمك ؟
    الصعيدى : كنت عايز ابن عمى يسافر معايا
    المحققين : طب ليه كنت عايز تنتحر
    الصعيدى : أصلهم لغوا الرحلة

.......................................

مره واحد أسكندرانى ماشى على البحر لقى جماعة صعايده بيهتفوا ،هريدى يابطل-- هريدى يا بطل، ولما سأل عن السبب أجابوا: أحسن واحد عندكم يقدر يغطس قد أيه، فقالهم: حوالى ثلاث دقائق، فقالوا هريدى غطس من ثلاث أيام و لسه مطلعش

اثنين ساكنين في خيمة ونايمين على ظهورهم بالليل.. بص الأول للسما وقال للثاني شايف ايه ؟ قال اشوف نجوم كثيرة.... قال وده يدل على ايه ة ؟ قال الثاني : ان فيه مجرات وكواكب غيرنا في الكون ده . قال الأول ده يدل ان سقف خيمتنا انسرق ياغبي

احد بيقول لصاحبه ... الحق الثعبان دخل غرفة حماتك ... قاله: سيبه يستاهل

واحد راح للدكتور بيقولو يا دكتور انا عندى صداع ، قالو بتنام والشباك مفتوح ولا مقفول ؟ طيب افتحه قبل متنام وتعالى بعد يومين ، جاله بعد يومين ، قاله الدكتور الصداع راح قاله الصداع راح والتلاجه راحت والتليفزيون راح ....

سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا ناصح

واحدة ست راحت للدكتور قالته يادكتور إبنى مبياكلش كويس قالها طيب بيفطر إيه
    قالتله ياعين أمه ياعين أمه بيفطر20بيضة بس قالهاطيب بيتغدى إيه قالتله ياعين
    أمه ياعين أمه30فرخة بس قالها طيب بيتعشه إيه قالتله ياعين أمه ياعين أمه ورك
    خروف بس رد عليها وقالها ياعين أمه ياعين أمه كمان شوية ياكل الدكتور وأمه

بلدياتنا سافر امريكا واصحابه نصحوه ياخد معاه 3 زلع مش علشان الاكل الامريكانى

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس مارس 28, 2024 3:27 am